کنکور هنر شیراز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

۴۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

 Shirazart.blog.ir 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۰
زهرا جوکار

نکاتی که در رابطه با آزمون عملی کنکور هنر لازم است بدانید :

1- اگر شما هم علاقه مند به تحصیل در رشته هایی مانند رشته ادبیات نمایشی، بازیگری و کارگردانی، موسیقی جهانی ، موسیقی ایرانی، آهنگسازی،موسیقی نظامی ، مجسمه سازی، عکاسی ،تلویزیون و هنرهای دیجیتال،طراحی صحنه و نمایش عروسکی هستید لازم است بدانید که آزمون های مربوط به این رشته ها در شهر تهران برگزار خواهد شد.

2-توجه داشته باشید که داوطلبان مجاز هستند که فقط در 2 آزمون عملی شرکت داشته باشند بنابراین آزمون عملی گرافیک، نقاشی، طراحی پارچه و طراحی لباس به صورت مشترک برگزار می شود.

3-در صورتی که به صورت ناخواسته و یا خود خواسته از شرکت در آزمون عملی رشته ای که کد رشته اش را در فرم انتخاب رشته وارد کرده اید منصرف شوید، کد رشته انتخابی شما حذف خواهد شد.

4-علاقه مندان به رشته طراحی لباس توجه داشته باشند که این رشته فقط داوطلبان دختر را پذیرش می نماید.

5-در رابطه با زمان ثبت نام آزمون عملی لازم است بدانید که در موقع توزیع کارت ورود به جلسه کنکور تئوری ، تاریخ ثبت نام به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. البته طبق روال هر ساله داوطلبان باید در نیمه دوم تیر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ضمن اینکه تاریخ برگزاری آزمون عملی در معمولا اوایل مرداد ماه برگزار می شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۱
زهرا جوکار

لیست رشته های دارای آزمون عملی

 رشته نقاشی  رشته گرافیک  رشته طراحی پارچه  رشته طراحی لباس
 رشته طراحی صنعتی  رشته کتابت و نگارگری  رشته موسیقی ایرانی  رشته موسیقی جهانی
 رشته آهنگسازی  رشته موسیقی نظامی  رشته مجسمه سازی  رشته عکاسی
 رشته نمایش عروسکی  رشته طراحی صحنه  رشته ادبیات نمایشی  رشته بازیگری و کارگردانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۸
زهرا جوکار

Shirazart.blog.ir ورک شاپ آموزشی رایگان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۰۶
زهرا جوکار

Shirazart.blog.ir فراخوان عمومی ، طراحی لباس تیم ملی کبدی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۰۴
زهرا جوکار

Shirazart.blog.ir 

* شروع کلاسهای مرحله دوم عملی کنکور هنر ، زیر گروه۱ در شیراز به صورت خصوصی و عمومی 

* کلاسها پس از آزمون روز اول به صورت ۱۰، ۱۵ و ۲۰ جلسه ای و به صورت فشرده برگزار خواهد شد .

* این کلاسها به صورت صفر تا ۱۰۰ آموزش کنکور هنر می باشد .

* مدرس : زهرا جوکار ، مدرس دانشگاههای شیراز و با سابقه ۱۷ ساله تدریس کنکور عملی و تئوری هنر 

* جهت هماهنگی و دانستن اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید. 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۲
زهرا جوکار

اطلاعیه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره تاریخ‌ برگزاری، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری‌ سال 1397

1397/03/27

 ضمن قبولی طاعات و عبادات شما داوطلبان عزیز در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر، بدینوسیله به اطلاع کلیه خواهران‌ و برادرانی که‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1397 ثبت‌‌نام‌ نموده‌­اند می‌رساند آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج­شنبه مورخ 97/04/07، داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج­شنبه مورخ 97/04/07، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه مورخ 97/04/08 و داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی در بعدازظهر جمعه مورخ 97/04/08 در 375 شهرستان و بخش مختلف کشور (به شرح جدول شماره 1) برگزار خواهد شد. کارت‌ شرکت در آزمون برای‌ کلیه‌ داوطلبان‌ آزمون‌ سراسری سال 1397 براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پایگاه اطلاع­رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی "مطابق بند «ب» این اطلاعیه" به حوزه­های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره 2 و 3 مراجعه نمایند.

الف- نحوه‌ و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون

 کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ گروههای‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبانهای خارجی‌ به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از  بعد از ظهر روز یکشنبه مورخ 3/4/1397 لغایت روز چهارشنبه مورخ 6/4/97 برای مشاهده و پرینت در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند.

بدیهی است داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب موردنسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروههای آزمایشی دوم و سوم (گروه­های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام نمایند. داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

تذکر مهم: چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت­نام اقدام نموده و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند. لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم می­باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

 

ب- محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون:

محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون کلیه داوطلبان گروه­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ تجربی‌، هنر و زبانهای ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنان‌ که‌ در بند 44 تقاضانامه‌ ثبت‌‌نام‌، مشخص‌کرده‌اند به‌ شرح‌ جدول شماره‌ 1 و آدرس محل رفع نقص به شرح جدول شماره 2 و 3 این اطلاعیه می‌باشد.

 

ج- درصورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1-داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی می‌باشند و نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،12، 15، 16، 21، 22، 23 و 24 شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی، عنوان مدرک پیش دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 97/04/10 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نمی‌باشند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای فوق مشاهده نمودند می‌توانند نسبت به ویرایش آنها اقدام نمایند.

تذکر مهم: دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی سال جاری که در خرداد ماه سال 1397 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می‌شوند، لازم است از تاریخ 97/04/17 با مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی:http://dipcode.medu.ir کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را دریافت نموده و از همان تاریخ لغایت 97/04/20 نسبت به درج آن کد سوابق تحصیلی در سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

2-داوطلبانی که نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای 13، 14، 17، 18، 19، 20 و 26 شامل سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 97/04/08 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

تبصره 1- داوطلبان نظام جدید که سال اخذ مدرک دیپلم آنان سال 1384 به بعد می­باشد و مدرک پیش دانشگاهی خود را در یکی از سالهای 91 الی 96 اخذ نموده‌اند و مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند. چنانچهخواستار ویرایش اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،12، 15، 16، 21، 22، 23 و 24 کارت شرکت در آزمون خود می باشند با توجه به اینکه در زمان ثبت‌نام اولیه نسبت به تأیید بندهای فوق اقدام و کد سوابق تحصیلی دریافت نموده­ اند در این مرحله هیچ گونه ویرایشی درخصوص اطلاعات فوق انجام نخواهد شد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 97/04/10 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

تبصره 2- در صورت مشاهده هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش وپرورش، اطلاعات سوابق تحصیلی، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش، مشمول یا غیر مشمول بودن لازم است حداکثر تا تاریخ 97/04/10 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه نمایید.

 - داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 2، 6، 8، 9 و 10 (جنس، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و بهیار) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ضروری است از روز سه‌شنبه 5/4/97 لغایت روز چهارشنبه 97/04/06 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس­دار) شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 و 3 این اطلاعیه پرینت کارت مراجعه نمایند.

3- چنانچه سهمیه درخواستی داوطلبی شامل سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسیجی و همچنین همسر و فرزندان بوده ولی در بند 17 کارت شرکت در آزمون عنوان سهمیه «مناطق» درج گردیده لازم است جهت اعلام مغایرت و تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه حداکثر تا تاریخ 97/04/08 منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح و تکمیل موارد اقدام نمایند تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنها اعمال گردد. در غیر این صورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

ضمناً تأکید می­گردد داوطلبانی که سهمیه آنان مورد تایید قرار نگرفته استبرای اطمینان بیشتر و بررسی وضعیت عدم تایید سهمیه خود (بعد از ویرایش) به ارگانهای ذیربط نیز مراجعه نمایند. در غیر اینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

4- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مهر عکس، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جزء عکس داوطلب (اشتباه عکس) و ... می­باشد ضروری است از روز سه شنبه 97/04/05 الی روز چهارشنبه مورخ 97/04/06 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 با همراه داشتن 2 قطعه عکس 4×3، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاَ به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 و 3 مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.

تبصره: در صورتی که در این خصوص کارت داوطلب دارای اشکال می باشد و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام ننماید مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

5- چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد ضروری است از روز سه ­شنبه 97/04/05 الی روز چهارشنبه مورخ 97/04/06 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 شخصاَ به نماینده این سازمان آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط براساس جدول شماره 2 و 3 این اطلاعیه مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.

دریافت فایل جدول شماره 1 –  شهرستان و یا بخش محل اجرای آزمون داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال 1397 فرمت PDF

دریافت فایل جدول شماره 2 و 3 ـ نشانی محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1397 فرمت PDF

6- داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقهمندی به رشته ­های ذیل به منظور شرکت در آزمون عملی می­بایست نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی جدول ذیل منحصراً به صورت اینترنتی از تاریخ 97/04/09 تا 97/04/15 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال 1397 بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک (1) مجموعه از مجموعه‌های رشته‌های تحصیلی ذیربط برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌نمایند، می­بایست نسبت به پرداخت مبلغ 400.000 (چهارصد هزار) ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه‌های فوق به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، از تاریخ فوق اقدام نمایند. داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقمند به شرکت در آزمون عملی دو/2 مجموعه از مجموعه‌های رشته‌های تحصیلی ذیل می‌باشند می‌بایست نسبت به پرداخت مبلغ 800.000 (هشتصد هزار) ریال بصورت اینترنتی اقدام نمایند. بدیهی است عدم اعلام علاقمندی و عدم پرداخت هزینه آزمون عملی در تاریخ تعیین شده به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۶
زهرا جوکار

Shirazart.blog.ir 

دریافت
عنوان: نگاهی دیگر به گرونیکای پیکاسو
حجم: 8.12 مگابایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۸
زهرا جوکار

 Shirazart.blog.ir 

* در آثار سفالی پیدا شده از منطقه ی تاریخی مارلیک که در ۱۴ کیلومتری شرق رودبار در استان گیلان قرار دارد ، نوعی پیوند میان سفالگری و پیکر سازی دیده می شود .برای مثال ، یک کوزه یا یک پیه سوز ممکن است به شکل انسان یا حیوان باشد .

* از تمدن مارلیک ، ظروف فلزی اعم از برنز ، طلا و نقره بیشتر به دست آمده است و این نشان دهنده ی آن است که مردم مارلیک نسبت به مردم سیلک کاشان ثروتمندتر بوده اند .بر روی جام زرین پیدا شده از این منطقه ، نقش " اسب شاخدار " دیده می شود .

* آثار تپه مارلیک در استان گیلان مربوط به دوره ی ورود آریایی هاست.

* دو نوع سفالینه ی " قرمز " و " خاکستری " در تمدن مارلیک دیده می شود .بر روی سفالینه ها ، تصویر " مرغ ماهی خوار " دیده می شود ، که هنوز هم در دره ی گوهر رود و سفید رود وجود دارد .


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۳
زهرا جوکار

Shirazart.blog.ir 

*مهمترین مناطق مربوط به تمدن عیلام عبارتند از : شوش ، چغازنبیل و هفت تپه 

* سفالینه های به دست آمده از تمدنهای باستانی سیلک و شوش ، قدمتی ۴ تا ۶ هزار ساله دارند .

* وجه مشترک اکثر سفالینه های پیدا شده از سیلک و شوش ، کاربرد یک رنگ و به خصوص رنگ سیاه در ترسیم آنهاست .نقش های به کار برده شده روی این سفالینه ها ، عبارتند از اشکالی از حیوانات و طبیعت به صورت بسیار ساده و هندسی 

* در اشکال روی ظرفهای سفالی به دست آمده از تمدنهای سیلک کاشان و شوش ، رابطه ی ظریف میان خط و نقاشی به خوبی دیده می شود .

* بر اساس مطالعات و نظرات " رمان گیرشمن" ، قدیمی ترین محل سکونت بشری که در دست شناخت شده ، " سیلک کاشان" است .

* در تپه سیلک کاشان نیز مانند تپه مارلیک گیلان شاهد قبرهایی هستیم که در آنها ظروف ، اسلحه و جواهرات مفرغی همراه مردگان دفن شده اند .

* در تپه سیلک کاشان ، کمتر به موضوعاتی از طلا و نقره بر می خوریم.

* ظروف سفالین به دست آمده از تپه ی سیلک کاشان ، با نقش های هندسی یا نقش های حیوانی و یا تلفیقی از هر دو نقش یاد شده تزئین شده اند .

* آثار باستانی سیلک ، در دو تپه ی نزدیک به هم ( تپه ی شمالی و تپه ی جنوبی ) دیده می شود .در این تپه ها، پنج طبقه دوره ی تمدنی از اواخر هزاره ی ششم قبل از میلاد تا ۱۲۰۰ قبل از میلاد شناسایی شده است .

* تعدادی مُهر از منطقه ی سیلک کاشان به دست آمده ، که شباهت تصویری زیادی با تصاویر روی آثار هنری شوش دارد و این امر ، نشانه ی نوعی رابطه ی فرهنگی میان شوش و سیلک است .

   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۱
زهرا جوکار