کنکور هنر شیراز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۰۱ ، ۱۸:۰۰
زهرا جوکار

*** در سه نوبت در شهریور، دی و خرداد می توانید شرکت کنید.

* طبق آخرین قانون فقط یک بار می توانید درون طرح ترمیم معدل ثبت نام کنید ( چه یک درس انتخاب کنید ،چه ده درس ،یکبار می توانید توی این طرح ثبت نام کنید .)

فرضا اگر شهریور تاریخ هنر جهان انتخاب کنید .دیگر برای هیچ درسی در دی و خرداد حق شرکت در ترمیم معدل ندارید .یعنی هر چیزی را که می خواهید ترمیم کنید همه را توی یک دوره انجام بدهید .)

مهم : ** برای کنکور ۱۴۰۲ دیگه فقط دی و خرداد فرصت هست ،دقت کنید شهریور ۱۴۰۲ نمی توانید ترمیم کنید ،برای کنکور ۱۴۰۲ 

** توضیح اضافه شده ۸ مهر : این مورد ممکنه تغییر کند و مجاز شوید چند درس را در دی ماه ترمیم کنید و چند درس را خرداد ،ولی فعلا مشخص نیست و آخرین قانون ابلاغی می گوید فقط یکبار می شود شرکت کرد .

⚠️ابهام: سید عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از امکان چهار بار ترمیم معدل صحبت کرد اما با توجه به اینکه این موضوع ابلاغ نشده ،در اکثر استان ها آموزش و پرورش به همان یکبار تاکید داره ممکن است شهریور و در خروجی جلسه شورای سنجش و پذیرش امکان چهار بار ترمیم معدل فراهم شود ( جلسه برگزار شده و پاسخ به این ابهام هنوز در سایت سنجش اعلام نشده ) 

**ترمیم نمره فقط اثر مثبت دارد و در صورتیکه نمره اتان پایین تر باشد هیچ اتفاقی نمی افتد و نمره بالاتر به سنجش اعلام می شود .

* ترمیم معدل اثری بر روی نمرات و معدل دیپلم شما نخواهد داشت و صرفا نمرات ارسالی آموزش و پرورش به سازمان سنجش تغییر می کند .

* در هر منطقه ای که دوازدهم رو گذراندید در همان منطقه باید ترمیم نمره و معدل را انجام بدهید .

* توضیح اضافه شده ۸ مهر : زارعی معاون آموزش و پرورش در مصاحبه ای اعلام کرده که می توانید بصورت مهمان در یک شهر دیگر ترمیم معدل بدهید .

* برای ثبت نام ترمیم معدل باید کارنامه کلی و گواهی موقت قبولی را به مدارس مجری این آزمون ببرید .

تا زمانی که فارغ التحصیل نشده باشید حق شرکت در آزمون ترمیم معدل را ندارید .

* شما در هر سه نوبت شهریور ،دی و خرداد می توانید در ترمیم معدل شرکت کنید ،اشتباهه ،شما حتی اگر سال ۹۴ ترمیم نمره شرکت کرده باشید نمرات ارسالی آموزش و پرورش برای سنجش همان نمرات خواهد بود .در واقع شما که ترمیم شرکت می کنید دو تا نمره پیش آموزش و پرورش دارید،مثلا درس دینی را خرداد .دوازدهم گرفتی ۱۲ ترمیم گرفتی ۱۷ ،آموزش و پرورش،نمره ۱۷ را برایت می فرستد .سنجش فارغ از اینکه چه ماهی و چه سالی آزمون دادید.

** هزینه : هزینه هر درس ترمیم معدل متغیر هست .بسته به نظر آموزش و پرورش استان خودتان من از درسی ۴۰ هزار تومان شنیدم تا ۱۲۰ هزار ، بعضی جاها هم واحدی حساب می کنند .مثلا واحدی ۶۰ هزار ،بنابراین جهت اطلاع از هزینه به آموزش و پرورش یا مدارس بزرگسال مراجعه کنید .

* ابهام در خصوص نظام وظیفه : طبق قانون داوطلبان نظام قدیم نمی توانند ترمیم معدل شرکت کنند .اگر بخواهند نمراتشان بهتر شود باید دیپلم مجدد بگیرند که متاسفانه دیپلم مجدد هم باید حتما مغایر با دیپلم فعلی باشد .بنابراین هنوز تکلیف بچه های نظام قدیم مشخص نیست .

اضافه شده در ۸ مهر : زارعی معاون آموزش و پرورش در مصاحبه اش اعلام کرده نظام قدیمی ها باید به کمیسیون موارد خاص درخواست بدهند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۰۱ ، ۱۱:۵۴
زهرا جوکار