کنکور هنر شیراز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ب.ظ

۹ کتابی که برای ورود به صنعت مد باید خواند

برای آغاز کار حرفه ای در صنعت مد ، بهتر است از تجربیات و نظرات کارشناسان این عرصه استفاده کرد.

دانلود کتاب طراحی لباس

مد یکی از پر طرفدارترین و دشوارترین صنایع برای کار کردن است ، از طراحی گرفته تا ویرایش ، روابط عمومی و فراتر از آن .اما قبل از اینکه وارد این کار شوید بهتر است فوت و فن های کار را از کارشناسان آن یاد بگیرید .در اینجا ۹ کتاب که شما را برای ورود به دنیای مد مطلع و آماده می کند معرفی شده است.

۱ ) نشان خود را به جا گذار

                                                            Leave your mark - aliza licht

آلیزا لیخت زن پشت پرده اکانت معروف توییتر DKNYPRgirl و مدیر ارتباطات مد جهانی دونا کاران ، طراح مد آمریکایی ، در مورد ابتدای فعالیت خود در صنعت مد می گوید و راهنمایی هایی در مورد اینکه چگونه با ساختن برند شخصی ، نام خود را از دیگران جدا کنید ارائه می دهد.

۲) اگر باید گریه کنی برو بیرون 

                                   If you have to cry go outside - kelly cutrone

کلی کوترون ، نویسنده و روزنامه نگار مد، در مورد تجربه خود در صنعت مد می نویسد .کوترون فراز و نشیب های کار کردن در دنیای مد را زیر ذره بین برده و در مورد کارهایی که باید انجام دهید تا در این صنعت باقی بمانید مشاوره هایی ارائه می دهد.

۳) وبلاگ نویسی ، مسیر تو برای ردیف اول شوی لباس 

           Fashion 2.0: biogging your way to the front row- yuli ziv

چه کسی می گوید وبلاگ نویسی نمی تواند یک شغل باشد ؟ یولی زیو وبلاگ نویس بنیانگذار سبک پیوستگی ، در کتاب خود در مورد اینکه چگونه می توان یک وبلاگ موفق مد را ایجاد و حفظ کرد ، نوشته است.

۴) دی، وی 

                                                                           D.V.- diana vreeland

دیانا ریلند سر دبیر سابق سایت بازار ، در مورد زندگی خود و اینکه چگونه عشق او به مد ، این صنعت را برای پنجاه سال تحت تاثیر قرار داد، نوشته است.

۵) دختر رئیس

                                                                Girlboss- sophia amoruso

سوفیا آموروسو در کتاب خود در مورد معنی یک دختر رئیس واقعی و اینکه چگونه در حالی که با خود صادق می مانید ، می توانید موفق باشید ، نوشته است.

۶) پایان فشن : چگونه بازاریابی تجارت پوشاک را برای همیشه تغییر داد

The end of fashion: how marketing changed the clithing business forever teri agins

تری آگینز خبر نگار وال استریپ ژورنال به کنکاش در کسب و کار پشت صنعت مد پرداخته و می گوید که چگونه طراحان در میان حجم ارتباط با تولید ، خرده فروشی ، صدور مجوز و تامین مالی قرار گرفته اند .

۷) راهنمای نجات طراح لباس : تجارت مد خود را راه اندازی و اداره کن 

The fashion designer survival guide: start and run your own fashion business- mary gehlhar

این کتاب برای هر کسی که علاقه به طراحی داشته باشد مفید است .با مقدمه ای از طراح مد ، دایان فون فورستنبرگ ، نویسنده یک راهنمای پیچیده در مورد چگونگی تبدیل شدن به طراح بزرگ آینده ارائه می دهد.

۸) نفوذ

                                         Influence - mary-kate and ashley olsen

از هنر پیشه های زن تا طراحان مد ، مری کیت و اشلی اولسن چشم انداز خود از صنعت مد و کسانی که آنها را تحت تاثیر قرار داده اند ، ارائه می دهند .این کتاب شامل مصاحبه با بزرگان صنعت مد مانند کارل لاگرفلد ، دایان فون فورستنبرگ و جان گالیانو است.

۹) کتاب فشن 

                                      The fashion book - the editors of phaidon

این کتاب را می توان دایره المعارف نهایی مد دانست .سر دبیران انتشارات فیدن ، یک راهنمای مصور کامل از همه جزئیات دنیای مد ، از مدل ها گرفته تا طراحان را ارائه کرده اند .این کتاب یک مرجع کامل برای همه علاقه مندان دنیای مد است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی