کنکور هنر شیراز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۰۵ ب.ظ

آشنایی با رشته عکاسی

رشته عکاسی

 

این رشته که به هنر عکاسی می پردازد دانشجو را با علوم و فنون مختلفی در زمینه عکاسی آشنا می سازد و همچنین رشته های مختلف عکاسی را از قبیل عکاسی خبری ، تبلیغاتی ، علمی ، طبیعت و پرتره آموزش می دهد . هنرمند عکاس باید به هنر دیدن مجهز باشد ،  چشم های هوشیار و جستجوگر او به مکان ها ، اشیاء و حوادثی رخنه می کند که از نگاه لغزنده چشم های دیگران پنهان می ماند و همچنین یک عکاس باید در محیط جامعه پر جنب و جوش باشد . و همچنین باید اطلاعات عمومی خوبی داشته باشد تا بفهمد در کجا و در چه زمانی زندگی می کند . چون عکاسی که در زمان حال نباشد ، نمی تواند عکس بگیرد .

 

درس های این رشته در طول تحصیل شامل ؛ دروس پایه : مبانی هنرهای تجسمی،کارگاه طراحی پایه،کارگاه عکاسی پایه،هندسه مناظر و مرایا، هنر و تمدن اسلامی ، آشنایی با هنر در تاریخ ، آشنایی با هنرهای سنتی ایران ، آشنایی با رشته های هنری ، کارگاه عکاسی رنگی .دروس اصلی : شیمی عمومی و شیمی عکاسی ، فیزیک و ابزارشناسی ، تاریخچه عکاسی ، آشنایی با فیلمبرداری ، نورپردازی ، فنون عرضه و نمایش عکس، تجزیه و تحلیل و نقد عکس، کارگاه تخصصی عکاسی، فنون بازسازی عکس. دروس تخصصی: کارگاه عکاسی، طرح و رساله نهایی.

 

دانشکاه های پذیرنده :  تهران- سمنان- هنر اصفهان- هنر تهران- لرستان- غیرانتفاعی نیما محمود آباد

 

نظرات دانشجویان این رشته :

← در دانشگاه ، عکاسی به صورت آنالوگ و دیجیتال تدریس می شود . در ترم های اول مسائل تکنیکی را یاد می دهند . اساتید و دانشجویان در کنار هم ایده هایشان را گسترش می دهند و کارهای تئوری و عملی مکمل هم هستند . شرکت در کلاس های نقد عکس ، تاریخ عکس و کارگاه عکاسی دانش بصری و اطلاعات دانشجویان را ارتقاء می دهد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی